Online Fotografie Opleiding

Met onze online fotografie opleiding gaan wij je alles over fotografie en fotobewerking uitleggen van A tot Z. Je hebt geen basiskennis nodig om met deze fotografie opleiding te starten, want je begint echt bij de basis. Je leert alles over de belichtingsdriehoek (diafragma, sluitertijd en ISO waarde), scherpstellen, witbalans, lichtmeetmethode en andere belangrijke functies van de spiegelreflex- of systeemcamera. De fotografie opleiding wordt vervolgd met diepgaande lessen over compositie, het gebruik van verschillende objectieven en het fotograferen met verschillende soorten licht. Ook ga je aan de slag met Adobe Lightroom en Adobe Photoshop CC (of CS). Je krijgt toegang tot onze uitgebreide cursussen over deze fotobewerkingsprogramma’s, zodat je foto’s leert bewerken als een pro. De opleiding bevat ook uitgebreide lessen over fotograferen met een externe flitser, HDR fotografie, foto’s bewerken in zwart-wit en portretfoto’s retoucheren.

Inhoud online fotografie opleiding

De onze fotografie opleiding is een bundeling van ons aanbod online cursussen waar wij je stap voor stap doorheen loodsen. Je krijgt toegang tot:
Online fotografie cursus basis (camera & techniek)
Online fotografie cursus vervolg (compositie & licht)
Online cursus HDR fotografie
Online cursus Fotograferen met een externe flitser
Online cursus Adobe Lightroom
Online cursus Adobe Photoshop CS/CC voor fotografen
Online cursus NIK Collection
Online masterclass Adobe Lightroom: Landschappen
Online masterclass Adobe Lightroom: Zwart-wit
Online masterclass Adobe Photoshop CC: Portretten

Leren in je eigen tempo, maar wel volgens schema

Het voordeel van onze online fotografie opleiding is dat jij de videolessen kan bekijken wanneer het je uitkomt. Je hoeft hier dus niet een vaste dag voor in te plannen. Gezien het hier om een opleiding gaat, zullen wij je wel zo goed mogelijk begeleiden. We hebben dus een planning uitgewerkt die je een houvast geeft. De planning is dat je de gehele fotografie opleiding kan afronden binnen een jaar als je ongeveer 2 uur per week reserveert om videolessen te bekijken en de bijbehorende opdrachten uit te voeren. Uiteraard mag je hier ook langer of korter over doen. Je blijft bij ons altijd toegang houden tot alle videolessen.

Inclusief opdrachten en feedback

De videolessen over fotografie gaan vaak samen met een bijbehorende opdracht. Door het uitvoeren van de opdracht pas je de theorie direct toe in de praktijk. Dit is de beste manier om alles onder de knie te krijgen. De resultaten van de opdrachten zijn in te sturen voor feedback. Op deze manier kunnen wij nog aanvullende tips geven.

Benodigdheden fotografie opleiding

– Spiegelreflexcamera of systeemcamera met een standaardlens
– Adobe Lightroom (versie 4, 5, 6 of CC)
– Adobe Photoshop (CS4, CS5, CS6 of CC)

Prijs van de fotografie opleiding

Normaal betaal je bijna 1500 euro voor deze fotografie opleiding, maar je kan nu starten voor slechts 899 euro inclusief BTW. Dit is een eenmalig bedrag en je blijft altijd toegang houden tot de opleidingsmaterialen. Ook krijg je gratis updates, dus als wij een onderdeel uitbreiden of vernieuwen, jij kan dit ook bekijken. Een factuur met BTW wordt per e-mail verzonden.

Aanmelden en direct beginnen!

Ben je ook enthousiast geworden en wil jij de fotografie opleiding volgen? Klik dan op de onderstaande knop en meld je direct aan! Je kunt betalen met iDeal, Mistercash, PayPal, VISA, Mastercard of via een bankoverschrijving. Na ontvangst van de betaling kan jij direct beginnen met de fotografie opleiding.

NU AANMELDEN VOOR DEZE CURSUS

Deel met je vriend(in)en:

Cursusoverzicht

Overzicht/Planning – Opleiding 00:00:00

Cursusbeoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen gevonden voor deze cursus.

NU AANMELDEN
  •  1.300,00  899,00 incl. BTW
  • ONBEPERKT TOEGANG

Waarom De Rooij Fotografie?

Fotografie Cursus Al ruim 6500 tevreden cursisten

Online Fotografie Cursus Levenslang toegang

Beste Fotografie Cursus Inclusief gratis cursus updates

Beoordeling Fotografie Cursus Blijf dus altijd up-to-date

Goedkope Fotocursus Eenmalige betaling

Klantenservice Fotografie Cursus Niet goed, geld terug garantie

Fotocursus Facebook Groep Facebook cursisten groep toegang

Betaalopties

Tevredenheidsgarantie Fotografie Cursus