Klantenservice & Contact

Heb je een vraag of loop je tegen een probleem aan? Geen paniek, wij helpen je graag verder. Op deze pagina hebben wij al antwoorden geplaatst op de meestgestelde vragen, dus de kans is groot dat je daarmee al geholpen bent. Staat je vraag er niet tussen? Gebruik dan ons contactformulier onderaan de pagina of bel ons tijdens kantooruren.

MEESTGESTELDE VRAGEN OVER:

BLIJF OP DE HOOGTE VAN NIEUWE DATA

Heb jij interesse in een specifieke cursus, workshop, masterclass of fotoreis, maar komt de ingeplande datum niet uit? Speciaal daarvoor hebben wij interesseformulieren. Vul je naam en e-mailadres in en selecteer de activiteit waarvan je graag een e-mail wilt ontvangen zodra er een nieuwe datum ingepland is. Wij houden je op de hoogte!

MEESTGESTELDE VRAGEN

Hieronder vind je de meestgestelde vragen per categorie. Staat je vraag er niet bij? Gebruik dan ons contactformulier en wij reageren zo snel mogelijk.

ACCOUNT & INLOGGEN

Waar kan ik inloggen?

Je kunt rechts bovenaan onze website inloggen. Klik op login en er schuift een scherm uit. Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in en klik vervolgens op de rode knop Login.

Waar kan ik me registeren?

Je kunt rechts bovenaan onze website registeren. Klik op registeren en er schuift een scherm uit. Vul je nodige gegevens in en klik vervolgens op registeren.

Je kunt ook registeren tijdens het afronden van een bestelling voor een cursus/workshop of een van onze andere producten.

Wat is mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord?

Bij het aanmelden van een cursus heb je een gebruikersnaam en wachtwoord aangemaakt. Deze heb je ook per email als bevestiging ontvangen. Indien je de gebruikersnaam en/of het wachtwoord vergeten bent kun je via deze pagina een nieuw wachtwoord opvragen. Je ontvangt dan een e-mail met je gebruikersnaam en een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

BESTELLING

Zijn er nog plaatsen beschikbaar voor de cursus/workshop?

Voor de cursussen/workshops op locatie is slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Wij maken de groepen niet te groot om de kwaliteit te waarborgen. In onze website zit een “voorraadsysteem” waardoor het aantal beschikbare plaatsen automatisch bijgehouden wordt. Na het selecteren van een datum en aangegeven te hebben met hoeveel personen je wilt aanmelden zie je direct of het porduct toe te voegen is aan de winkelmand of niet. Indien er minder plaatsen beschikbaar zijn dan krijg je dat direct te zien.

AANMELDING WIJZIGEN

Kan ik mijn aanmelding voor een cursus/workshop verplaasten/annuleren?

Als je een aanmelding wilt verplaatsen of annuleren is het onderstaande van toepassing:
– > 21 dagen voor de cursus/workshop: 100% van het bedrag wordt teruggestort
– 7 t/m 20 dagen voor de cursus/workshop: 50% van het bedrag wordt teruggestort
– < 7 dagen voor de cursus/workshop: terugstorting niet meer mogelijk

Op bovenstaande kunnen wij een uitzondering toepassen indien wij tijdig een vervanger vinden. Soms hebben wij een reservelijst.

BETALING & FACTUUR

Op welke manier kan ik betalen?

Aan het einde van het bestelproces moet je direct een betaalmethode selecteren. De opties zijn iDeal, Belfius Direct Net, Bancontact/Mister Cash, VISA, Mastercard, PayPal en een overboeking. De aanmelding is voltooid indien de betaling ontvangen is. Als je aanmeldt voor een online cursus en direct wilt beginnnen dan raden wij je af om gebruik te maken van ‘overboeking’ omdat hier vaak 1 dag overheen gaat voordat de betaling ontvangen is. Bij de andere betaalmethoden ontvangen wij het bedrag direct.

Waar kan ik de BTW factuur vinden?

Nadat de betaling ontvangen is kan je de factuur in je account downloaden.

Kan ik een BTW factuur op (bedrijfs)naam krijgen?

Dat is geen enkel probleem. Na aanmelding kun je een bericht sturen via het contactformulier met de (bedrijfs)gegevens die op de factuur moeten komen. Wij sturen de factuur binnen 24 uur per email.

Kan ik mijn werkgever laten betalen?

Dat is mogelijk. Je kunt bij de betaalmethode kiezen voor een ‘Overboeking’. Je ontvangt de bankgegevens na het afronden van de aanmelding. Deze gegevens kun je doorsturen aan je werkgever. Indien de werkgever een BTW factuur wilt hebben dan is dit op te vragen via het contactformulier.

Let op: de aanmelding voor een cursus is past definitief en afgerond nadat wij de betaling hebben ontvangen.

TEGOED- EN KORTINGSCODES

Hoe kan ik mijn kortingscode / tegoedbon toepassen?

Zodra je de gewenste cursus, workshop of product(en) in het winkelmandje hebt geplaatst kun je naar onderaan de winkelmand een kortingscode of tegoedcode invoeren in het veld Kortingscode. Klik vervolgens op Kortingsbon toepassen.

Je winkelmandje wordt direct bijgewerkt en het resterende bedrag zal getoond worden. Je kunt nu de bestelling verder afronden. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail.

ONLINE CURSUSSEN

Ik heb een online cursus gekocht, waar kan ik deze vinden?

Alle online cursussen die je bij ons aanschaft worden gekoppeld aan jouw account die je bij ons hebt. Zodra je bent ingelogd op onze website staat er rechtsboven in de website onder jouw gebruikersnaam Mijn online cursussen. Hier staan alle door jou aangekochte online cursussen, ebooks en downloads voor jou klaar.

Ik heb een online cursus gekocht, waar kan ik deze vinden?

Alle online cursussen die je bij ons aanschaft worden gekoppeld aan jouw account die je bij ons hebt. Zodra je bent ingelogd op onze website staat er rechtsboven in de website onder jouw gebruikersnaam Mijn online cursussen. Hier staan alle door jou aangekochte online cursussen, ebooks en downloads voor jou klaar.

Kan ik een paar video's bekijken voordat ik aanmeld?

Dat is bij vrijwel alle online cursussen mogelijk. Aan de linkerzijde van de cursus informatie pagina vind je een label met de naam ‘Overzicht’. Op die pagina vind je een overzicht van alle videolessen die tot de cursus behoren. Een aantal van deze videolessen zijn gratis te bekijken.

Hoe vaak kan ik de videolessen bekijken?

Bij alle online cursussen van De Rooij Fotografie kun je alle videolessen onbeperkt bekijken. Of je een videoles 1x of 100x bekijkt, het maakt dus niet uit en je kunt ze blijven herhalen als je dat fijn vindt.

Hoelang blijf ik toegang houden tot de videolessen?

Onbeperkt! Voor iedere cursus is slechts een eenmalige betaling en je blijft levenslang toegang houden tot alle videolessen van de online cursus. Dus ook over enkele jaren kun je gewoon inloggen en de videolessen weer een keer bekijken.

Hoe kom ik na aanmelding bij de online cursus?

Nadat je aangemeld hebt voor een online cursus moet je rechts bovenaan inloggen. Je gebruikersnaam wordt zichtbaar zodra je ingelogd bent. Daarna kun je op je gebruikersnaam klikken en in het menu dat verschijnt klik je op ‘Cursussen’. Daar vind je alle online cursussen waarvoor je aangemeld bent.

Is mijn camera geschikt voor de basiscursus?

We hebben eigenlijk maar een eis aan een camera voor de basiscursus, en dat is dat jouw camera de mogelijkheid heeft om de belichting handmatig in te stellen.

Dit doe je met de volgende camera-standen:

– Av óf A stand ( diafragma voorkeuze )
– Tv óf S stand ( sluitertijd voorkeuze )
– M stand ( 100% manueel instellen )

Deze kun je vaak aan de buitenzijde vinden van de camera, maar het kan ook in het menu voorkomen bij sommige compactcamera’s / systeemcamera’s:

Kun je dit niet vinden op of in je camera, vraag het ons even via het contactformulier.

CURSUSSEN & WORKSHOPS OP LOCATIE

Wat is de cursus (start) locatie?

De locatie waar de cursus gegeven wordt (of van start gaat) ontvang je direct na aanmelding per email. In de bevestigings email van de aanmelding vind je een downloadlink naar een PDF document. In dit PDF document vind je aanvullende informatie over onder andere de cursuslocatie en wat je mee moet nemen.

Hoe laat start/eindigt de cursus?

De begin- en eindtijd van de cursus/workshop vind je in de bevestigingsemail. Ook is de datum waarop de cursus/workshop gegeven wordt in deze email te vinden. Noteer dit dus direct in je agenda.

Welke docent geeft de cursus/workshop?

Bij iedere cursuspagina vind je naast de beschrijving van de cursus een label met de naam ‘Extra informatie’. Daar vind je de naam van de docent die de cursus zal geven. Wij werken uitsluitend samen met zorgvuldig geselecteerde fotografen die alles op een goede en duidelijke manier kunnen overbrengen.

Is mijn camera geschikt voor de basiscursus?

We hebben eigenlijk maar een eis aan een camera voor de basiscursus, en dat is dat jouw camera de mogelijkheid heeft om de belichting handmatig in te stellen.

Dit doe je met de volgende camera-standen:

– Av óf A stand ( diafragma voorkeuze )
– Tv óf S stand ( sluitertijd voorkeuze )
– M stand ( 100% manueel instellen )

Deze kun je vaak aan de buitenzijde vinden van de camera, maar het kan ook in het menu voorkomen bij sommige compactcamera’s / systeemcamera’s:

Kun je dit niet vinden op of in je camera, vraag het ons even via het contactformulier.

Gaat de workshop door als de weersvoorspelling erg slecht is?

Wanneer de weersvoorspellingen té slecht zijn zullen wij de workshop verzetten. Je hoort dit uiterlijk 12 uur voor aanvang van de workshop per e-mail. Controleer je mailbox dus altijd voordat je naar een workshop gaat. Binnen enkele dagen krijg je van ons een tegoedbon toegestuurd, zodat je kunt aanmelden voor een nieuwe datum.

Onze basiscursus fotografie gaat altijd door, omdat deze deel binnen gehouden wordt en de oefeningen buiten flexibel ingepland kunnen worden tussen de buien door.

PHOTO INSPIRATION CLUB

Waar kan ik inloggen?

Het platform van de Photo Inspiration Club staat los van deze website. Dit geldt daarom ook voor het account. De inloggegevens van www.derooijfotografie.nl kunnen dus anders zijn dan de inloggegevens van pic.derooijfotografie.nl (het platform van de Photo Inspiration Club). Via deze pagina kun je inloggen bij de Photo Inspiration Club.

Ook hebben wij hierover nog een video met uitleg. Dit geeft alles visueel weer.

Is mijn camera geschikt voor Photo Inspiration Club?

Er zijn geen camera vereisten voor een deelname aan Photo Inspiration Club.
Van spiegelreflex tot de camera op je smartphone, iedereen is welkom.

CAMERA ACCESSOIRES

Hoelang is de garantie op jullie camera accessoires?

Wij hanteren een garantietermijn van 2 jaar op zowel onze statieven als camera filters.

Kan ik een aankoop retourneren?

Het is mogelijk een aankoop binnen de bedenktermijn van 14 dagen te retourneren. Het is verplicht hierbij het retourformulier ingevuld mee te sturen. Kijk ook of het product nog aan de retourvoorwaarden voldoet. Maak voor een retourverzending altijd even een melding via het contactformulier.

Verkopen jullie ook camera's?

Nee, wij verkopen geen camera’s, objectieven en flitsers. Wel verkopen wij camera filters en statieven.

NEEM CONTACT MET ONS OP

CONTACTFORMULIER

Heb je vragen en/of opmerkingen en kun je het antwoord hierboven niet vinden? Gebruik het onderstaande contactformulier.

[]
1 Step 1
Selecteer de onderstaande optie (verplicht):
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

TELEFOON & EMAIL

Heb je een vraag voor ons?
Kijk eerst bij de veelgestelde vragen of het antwoord daar te vinden is.

Via email zijn wij te bereiken op
support@derooijfotografie.nl

Via de telefoon zijn wij te bereiken op
010-3073230 (maandag t/m vrijdag van 13:00 t/m 17:30 uur)

OVER ONS

Postadres & Bezoekadres (alleen op afspraak) hoofdkantoor:
Elektroweg 11 A1
3051NB Rotterdam

OVER ONS

De Rooij Fotografie is het kenniscentrum voor fotografie en fotobewerking in Nederland. Sinds 2011 worden er cursussen gegeven aan ruim 4000 fotografie liefhebbers per jaar. Lees verder…

Klantenservice
Veelgestelde vragen
Contactgegevens
Adverteren
Algemene voorwaarden
Privacybeleid

SOCIAL MEDIA

MELD JE GRATIS AAN VOOR FOTOGRAFIE TIPS (2x MAAND)

top
© COPYRIGHT 2011 - 2020 DE ROOIJ FOTOGRAFIE