Aanbieding!

RAWSTER Photo • Steadypod Carbon Statief + Balhoofd

Waardering 4.67 op 5 gebaseerd op 3 klantbeoordelingen
(3 klantbeoordelingen)

 349,00  249,00 incl. BTW

Inclusief: Handige opberg/transport tas
Verzending: Via DHL Parcel
Verzendkosten: Gratis verzending binnen NL & BE
Levertijd: Op werkdagen vóór 22:00 uur besteld, morgen in huis.

Op voorraad

SKU: RAWSPCA Categorieën: ,

Beschrijving

Maak kennis met het Steadypod Carbon Statief van RAWSTER Photo. RAWSTER Photo is ons nieuwe huismerk camera accessoires en wordt gekenmerkt door hoge kwaliteit materialen voor een betaalbare prijs.

Dit stevige carbon statief is ideaal voor landschapsfotografie, macrofotografie, nachtfotografie, reisfotografie en zelfs wildlife fotografie. Het carbon zorgt voor een ongelooflijke stevigheid, zelfs als het behoorlijk waait, en zorgt ervoor dat het statief toch licht blijft. Dat is handig voor lange wandelingen, want je wilt natuurlijk niet teveel gewicht meezeulen. Met een maximale hoogte van 150cm en een maximaal draagvermogen van 10kg is dit een statief waarmee vrijwel iedere fotograaf uit de voeten kan.

Kenmerken van dit carbon statief:
– Stevig carbon (8 lagen)
– Inclusief balhoofd met dubbele waterpas (horizontaal en verticaal)
– 1 Afneembare statiefpoot die te gebruiken is als monopod
– Gepatenteerde twist lock om statiefpoten te verstellen
– Statiefpoten kunnen ook plat (voor een laag perspectief)
– Haak in middenkolom voor contragewicht
– Aantal pootsegmenten: 4
– Ingevouwen slechts 41.5cm
– Maximaal draagvermogen van 10kg
– Maximale hoogte van 150cm (incl. middenkolom)
– Minimale hoogte van 26.5cm (lager indien je de middenkolom omdraait)
– Gewicht van slechts 1400 gram
– Inclusief statieftas en draagriem
– Inclusief 2 jaar garantie

3 beoordelingen voor RAWSTER Photo • Steadypod Carbon Statief + Balhoofd

  1. Waardering 5 uit 5

    Elisa

    Ik ben erg blij met mijn nieuwe statief. Het is goed stevig en niet al te groot en zwaar om mee te nemen. Ik gebruik het statief met name voor lange sluitertijd fotografie.

  2. Waardering 4 uit 5

    Gerrit

    Het is een goed carbon statief Met een goede prijskwaliteit-verhouding. De waterpasjes in de statiefkop zijn een mooie extra.

  3. Waardering 5 uit 5

    Robert van As

    Mijn grote/zware Manfrotto heb ik vervangen voor dit Rawster Photo statief. heb het nu 4x gebruikt en zeer tevreden mee

De Rooij Fotografie is het kenniscentrum voor fotografie en fotobewerking in Nederland. Sinds 2011 worden er cursussen gegeven aan ruim 3500 fotografie liefhebbers per jaar. Lees verder…

© COPYRIGHT 2011 - 2018 DE ROOIJ FOTOGRAFIE