Online Fotografie Cursus Basis: Camera & Techniek

Mark de Rooij, de docent van deze online cursus, begon ruim 10 jaar geleden een grote interesse te krijgen in fotografie. Om alles uit zijn camera te halen pakte hij de handleiding van de camera erbij. Hij kwam al heel snel tot de conclusie dat het begrijpen van de camera en termen als diafragma, sluitertijd en ISO-waarde niet te leren zijn vanuit de handleiding. Daarnaast vond hij op het internet veel tegenstrijdige adviezen en ontbrak het aan een duidelijke structuur en professionele begeleiding. Het resultaat zie je hier, een duidelijke online fotografie cursus inclusief leerzame opdrachten en professionele feedback op de gemaakte foto’s.

Deze online cursus kort samengevat:

  • Geschikt voor alle spiegelreflex-, systeem- en geavanceerde compactcamera’s met een A (of Av), S (of Tv) en M stand
  • Ruim 7.5 uur aan videolessen (opgedeeld in 60+ video’s
  • 20 Praktijkopdrachten met professionele feedback
  • Online helpdesk voor al je vragen
  • Bekijk de lessen onbeperkt en levenslang toegang
  • Leren in je eigen tempo
  • 30 dagen niet-goed-geld-teruggarantie
  • Eenmalige betaling van €117,-
  • Toegang tot een exclusieve cursisten Facebook groep
  • Begin direct na aanmelding

Van niet naar iets heel goeds

Mark begon zoals iedereen helemaal onderaan de ladder. Onscherpe foto’s, onzeker zijn welke instellingen hij moest gebruiken en hierdoor ook de belangrijke momenten missen. Vele jaren heeft hij geploeterd om alles onder de knie te krijgen. Dit is inmiddels gelukt, want hij is nu een succesvolle fotograaf en zijn foto’s hangen bij veel mensen en bedrijven aan de muur.

Toen hij in 2011 begon met het geven van fotografie cursussen merkte hij dat alles wat hij geleerd had, supersnel kon overbrengen op de cursisten. Inmiddels is dit in een zeer effectieve online cursus gegoten, zodat jij alles veel sneller kan leren onder professionele begeleiding. En het mooie van deze online cursus is dat je videolessen altijd terug kan blijven kijken. Dat is natuurlijk fijn om het geheugen weer even op te frissen als dat nodig is .

 

Een aantal proeflessen

 

 

Cursusinhoud

In deze online fotografie cursus kun je de onderstaande onderwerpen verwachten en krijg je antwoord op de volgende vragen.

Hoeveel scherpstelpunten kun je het beste gebruiken? En hoe stel je dit in?
De verschillende scherpstelmethodes leren gebruiken op de camera.
Bewegende onderwerpen haarscherp fotograferen (zoals sporters en rijdende auto’s).
Creatief omgaan met de sluitertijd en beweging in de foto laten zien.
Uitleg over wat het diafragma is, hoe het werkt, wat het met je foto’s doet en hoe je het zelf moet instellen op je eigen camera.
Uitleg over wat sluitertijd is, hoe het werkt, wat het met je foto’s doet en hoe je het zelf moet instellen op je eigen camera.
Uitleg over wat de ISO-waarde is en hoe je deze moet instellen in verschillende situaties.
Fotograferen in de manuele stand (M stand) klinkt eng, maar na een uitgebreide uitleg kun jij dat ook!
Uitleg over het histogram en hoe je de belichting kunt aanpassen op basis van deze gegevens.
Uitleg over wat witbalans is, wat het met je foto’s doet en hoe je het instelt.
Maak je foto’s lichter of donkerder met de belichtingscompensatie, zodat jij meer controle hebt over de uiteindelijke foto.
Aanpassen van de lichtmeetmethode voor meer controle over de belichting van je onderwerp.
Haal het maximale uit de interne flitser en leer waar je op moet letten als je de flitser gebruikt.
Het gebruik van diverse opnamestanden van de camera zodat je ook heel snel foto’s achter elkaar kunt maken.
Creatieve standen van de camera gebruiken zoals zwart-wit en sepia.
Leer hoe je de optimale fotokwaliteit krijgt. Resolutie, pixelkwaliteit, JPEG en RAW worden uitvoering toegelicht.
7 Video’s (45+ minuten) over het verbeteren van de compositie in een foto.
6 Video’s over het fotograferen met verschillende soorten licht. Leer hoe je het licht optimaal kunt gebruiken.
Leer welke voorbereidingen je kunt nemen om de kans op een superfoto te vergroten.
Tips voor het goed onderhouden van de fotocamera.
Uitleg over het nut van een UV-filter en polarisatiefilter.
Wat is een zonnekap en wat is het nut van de zonnekap?
Nog 6 video’s over andere handige accessoires voor de (hobby)fotograaf.
10 Video’s met anonieme fotobeoordelingen.
1 Webinar herhaling over beginnen met fotobewerking.

 

Prijs van de cursus

Normaal betaal je 200 euro voor deze cursus, maar nu kun je je voor slechts 117 euro aanmelden en weet jij binnenkort alles over jouw camera. Dit is een eenmalig bedrag en je blijft altijd toegang houden tot alle video’s zonder extra kosten!

 

100% Niet-goed-geld-teruggarantie

Je krijgt bij deze cursus een niet-goed-geld-teruggarantie. Als je niet tevreden bent met de cursus, kun je dit binnen 30 dagen aangeven. Vervolgens krijg je het geld teruggestort op je rekening! Waarom deze garantie? Omdat wij alleen tevreden klanten wil hebben. Daarnaast zijn wij ervan overtuigd dat jij, net zoals de ruim 2500 andere cursisten die je voorgingen, erg tevreden zal zijn met de inhoud.

 

Aanmelden en direct beginnen!

Ben je ook enthousiast geworden? Klik dan op de onderstaande knop en meld je direct aan! Je kunt betalen met iDeal, Mistercash, PayPal, VISA, Mastercard of via een bankoverschrijving. Na ontvangst van de betaling kan jij direct beginnen met de cursus.

NU AANMELDEN VOOR DEZE CURSUS

Cursusoverzicht

Introductie
Cursus Introductie 00:06:00
Cursus Slides 00:00:00
Scherpstellen
Introductie Autofocus GRATIS 00:04:00
Scherpstelpunten 00:08:00
Scherpstelmethoden 00:16:00
Belichting
Introductie Belichting 00:08:00
Belichtingsdriehoek 00:06:00
Diafragma 00:22:00
Diafragma (tekening) 00:03:00
Sluitertijd 00:11:00
Sluitertijd (tekening) 00:03:00
ISO Waarde 00:12:00
ISO Waarde (tekening) 00:02:00
Belichtingscompensatie GRATIS 00:07:00
Manuele Stand 00:12:00
Functies
Witbalans 00:09:00
Lichtmeetmethodes 00:10:00
Interne Flitser 00:08:00
Opnamestanden 00:07:00
Histogram 00:08:00
Creatieve Modi 00:05:00
Oogcorrectie Zoeker 00:01:00
Kwaliteit van de Foto 00:07:00
RAW vs. JPG 00:10:00
Compositie
Introductie Compositie 00:05:00
Regel van Derden 00:07:00
Standpunt Bepalen 00:07:00
Beeld Vullen 00:07:00
Voorgrondelementen 00:04:00
Lijnen in Beeld Brengen GRATIS 00:07:00
De Voorbereiding 00:07:00
Licht
Introductie Licht 00:01:00
Fel Zonlicht 00:05:00
Bewolking 00:05:00
Gouden Uur 00:04:00
Blauwe Uur 00:03:00
Nacht 00:04:00
Accessoires
Introductie Accessoires 00:02:00
UV Filter 00:06:00
Polarisatiefilter 00:04:00
Zonnekap 00:06:00
Afstandsbediening 00:07:00
GPS 00:04:00
Externe Flitser 00:07:00
Draagriem 00:04:00
Statief 00:11:00
Popup Flash Diffuser 00:03:00
Lenspen 00:03:00
Anonieme Fotobeoordeling
Anonieme Fotobeoordeling #1 00:06:00
Anonieme Fotobeoordeling #2 00:06:00
Anonieme Fotobeoordeling #3 00:11:00
Anonieme Fotobeoordeling #4 00:12:00
Anonieme Fotobeoordeling #5 00:11:00
Anonieme Fotobeoordeling #6 00:10:00
Anonieme Fotobeoordeling #7 00:12:00
Anonieme Fotobeoordeling #8 00:12:00
Anonieme Fotobeoordeling #9 00:10:00
Anonieme Fotobeoordeling #10 00:07:00
Introductie Fotobewerking
Webinar Herhaling: Beginnen Met Fotobewerking 00:59:00

Cursusbeoordelingen

  1. Profielfoto van Edith Kommers

    Basis cursus fotografie camera en techniek

    4

    Zeer uitgebreide cursus, handig dat je dit kunt volgen wanneer je wilt en ook prima als naslagwerk.
    Soms wat veel reclame, vooral bij het onderdeel van de fotobeoordelingen.

  2. Profielfoto van Ina

    goede cursus

    5

    Duidelijke uitleg, duur van de fragmenten ook niet te lang. Een echte aanrader.

  3. Profielfoto van Helene Bruins

    Basiscursus fotografie

    5

    Heldere duidelijke cursus, een aanrader! Altijd toegang tot de video’s, zodat terugkijken altijd kan. De automatische stand wordt door mij niet meer gebruikt. Nu lekker blijven oefenen en door met de vervolgcursus Compositie en Licht!

  4. Profielfoto van Petra van Oers

    Duidelijke en inspirerende online basiscursus fotografie

    4

    Leuke online cursus die op je eigen gewenste tijd kunt volgen. Goede uitleg over de camera instellingen, compositie en accessoires.
    Tevens waren de anonieme fotobeoordelingen erg leuk om te volgen.
    Kortom ik heb er veel van opgestoken, en haal op dit moment veel meer uit mijn camera en compositie dan voorheen.
    Als je de discipline hebt tot zelfstudie is deze cursus zeker een aanrader!

  5. Profielfoto van Carlavda

    Geweldig

    5

    Ik ben heel erg blij met deze cursus.
    Het wordt zo duidelijk uitgelegd door Mark.
    En het lukt me ook om wat hij uitlegd toe te passen.
    Kortom een geweldige cursus die ik iedereen kan aanbevelen.
    Carla

  6. Profielfoto van Nico R. Donkerbroek

    Leerzaam

    5

    Heerlijke cursus om er weer helemaal in te komen. Veel geleerd en toegepast met mooie resultaten. Nu de volgende cursus. De vervolgcursus.

  7. Profielfoto van wendy

    In 1 woord super!

    5

    Alles wordt op een rustige en duidelijke manier uitgelegd.
    Ik ben blij dat ik gekozen heb voor deze cursus.

  8. Profielfoto van Francy Steenveld

    Weer lekker opgefrist en veel geleerd

    5

    ik fotografeer al een aantal jaren maar heb besloten alles weer een op te frissen. Ik kan zeggen dat ik veel geleerd heb waarvoor dank.

  9. Profielfoto van Anneke

    Top Cursus

    5

    Na een aantal jaren van foto’s maken op de automaat eindelijk dan de online fotografie cursus basis gevolgd. Heel veel geleerd en vanaf nu geen foto’s meer op de automaat. Heel prettig om nog even een les te kunnen herhalen om je geheugen weer op te frissen. Goede en duidelijke uitleg van Mark de Rooij. Ben zeker van plan om binnenkort wederom een cursus online te volgen.

  10. Profielfoto van Juul

    Basiscursus

    4

    Goed te volgen digitale cursus, fijn dat je terug kunt kijken en ook dat je om extra uitleg lunt vragen. De extra webinairs heb ik ook al (1x) gevolgd.

  11. Profielfoto van Joseph Verdickt

    Cursus Basis

    5

    De cursus zit zeer goed in elkaar

  12. Profielfoto van Wilma van leeuwen

    Basis cursus fotografie

    5

    Hallo
    Bedankt voor deze basis cursus!
    Ondanks dat ik al een basis cursus gedaan had elders , heb ik weer extra dingen bij geleerd. Deze basis is uitgebreid en goed verzorgd. Nu op naar de vervolg cursus!
    Bedankt! mark de rooij

  13. Profielfoto van ton

    Het leren kennen van de camera/techniek

    4

    Een aantal onderwerpen was voor mij nieuw en een aantal onderwerpen was bekend, toch was het prettig de cursus te volgen dank daarvoor. De cursus was duidelijk met een goede uitleg.

  14. Profielfoto van M

    Nieuwe camera

    4

    Na aanschaf van nieuwe camera even wennen aan andere bediening. Daarom cursus gevolgd: naar tevredenheid: foto’s zijn beter dan voorheen.

  15. Profielfoto van els

    beoordeling basiscursus deel I

    5

    Héél blij dat ik aan de cursus begonnen ben, ik krijg sindsdien heel vaak zeer lovende commentaar op m’n foto’s en ik merk zelf ook goed het verschil tussen voor en na de cursus. Zelfs al een paar keer gehad dat ze vragen of de foto’s door een professionele fotograaf gemaakt zijn! 🙂
    Steeds goede hulp wanneer je een vraag per mail stuurt, en leuk dat je de lessen steeds een keer opnieuw kan raadplegen als je iets niet meer goed weet. Inmiddels al bezig aan deel 2 en ook al een paar tutorials gevolgd. De microbe blijft kribbelen, waarvoor dank!!

  16. Profielfoto van Cor

    Camera cursus

    5

    Ik heb een hoop geleerd dank zij de cursus ,goede uitleg
    En gewoon in goed nederlans

  17. Profielfoto van Joost

    bijzonder nuttig en veel van geleerd na paar maanden gelden door iemand flink "afgedroogd" te zijn over een aantal foto's. dus ga weer met meer vertrouwen aan de slag

    5

    Veel onderwerpen worden kort en bondig maar goed behandeld en leuke tips met voorbeelden… en goed om alles als naslag te mogen behouden.
    bijzonder nuttig en veel van geleerd na paar maanden geleden door iemand flink “afgedroogd” te zijn over een aantal foto’s. dus ga weer met meer vertrouwen aan de slag

    Joost van Steen, Alphen aan den Rijn

  18. Profielfoto van Trudi

    geweldig!

    5

    Een ideale manier om meer van je fototoestel te leren en het kijken naar wat je wilt fotograferen. Heerlijk dat je soms nog even terug kan kijken …zo van….hoe was het ook al weer. Fijn op je eigen tijd en tempo. Kortom “geweldig”. Trudi vd Zwaan

  19. Profielfoto van Frank

    Prima basiscursus fotografie

    5

    In deze cursus worden de basistechnieken, camera-instellingen en de diverse functies uitgebreid en op zeer begrijpelijke wijze uitgelegd. Voor een beginnende fotograaf is deze cursus zeker een “must”. De praktijkopdrachten zijn erg leerzaam en een welkome aanvulling op de theorie. De anonieme fotobeoordelingen completeren de cursus en maken de aangereikte theorie nog meer leerzaam.

  20. Profielfoto van Patrick

    Cursus basis: camera en techniek

    5

    Heel goed opgestelde cursus. De cursus wordt op een heel begrijpelijke manier uitgelegd. Zelf heb ik de cursus in 4 maanden tijd kunnen doornemen. Voordeel van de online cursus is dat je het op eigen tempo kan leren.

  21. Profielfoto van Tjaard

    Erg veel bij geleed

    5

    Na een jaar lang bezig te zijn geweest met fotograferen was het tijd
    om een stap vooruit te maken. Ik had de cursus al een paar keer voorbij zien komen op Facebook, en me toch maar eens aangemeld. Gelijk merkte ik wat er soms fout ging en vooral waarom .Dat was alweer twee stappen voorwaarts ! Ik gebruik nu regelmatig (niet altijd ,dan AV bij vlinders op iets latere tijdstippen)het M standje . Duidelijke uitleg ,en je kunt er mee bezig wanneer jou het uitkomt. En altijd weer even terugkijken als je het even niet meer weet. Ik ga ook zeker de vervolgcursus nog een keer doen.

  22. Profielfoto van Joost

    veel aan gehad

    4

    Veel onderwerpen worden kort en bondig maar goed behandeld en leuke tips met voorbeelden… en goed om alles als naslag te mogen behouden.
    Joost van Steen, Alphen aan den Rijn

  23. Profielfoto van Nicolette

    4

    duidelijke cursus en fijn om af en toe terug te kunnen.

  24. Profielfoto van Michel Voogd

    Zeer leerzame cursus

    5

    Zelf fotografeer ik al 30 jaar en ben al redelijk goed op de hoogte met de diverse fototechnieken. Daarom wilde ik graag wat de verdieping ingaan met de vervolgcursus compositie en licht. Toch wilde ik dit niet doen zonder weer eerst eens even de basiskennis op te frissen. Vandaar dat ik deze cursus ook heb aangeschaft. Na de cursus gevolgd te hebben kan ik niet anders zeggen dat de cursus zeer verhelderend is en naast de reeds aanwezige basiskennis heb ik ontzettend veel extra en vooral ook nieuwe zaken voorbij zien komen. Kortom, een echte aanrader voor de beginnende, maar ook voor de gevorderde fotograaf!

  25. Profielfoto van Jelle

    Leuk en leerzaam!

    5

    Mijn complimenten voor de samensteller(s) van de online cursus, ik heb met veel interesse én plezier deelgenomen.

    De opbouw van de cursus en de lesstof zelf is goed doordacht en daardoor prettig om te volgen.

    Je wordt ook voldoende geprikkeld om toch vooral in de praktijk aan de slag te gaan.

    Dankjewel!

    Met vriendelijke groeten,

    Jelle

  26. Profielfoto van Jolanda

    ga zo door Mark

    5

    heel veel geleerd. Durf nu mijn camera op M te zetten.
    Ook een prima ondersteuning door de videos. Snelle antwoorden op mijn vragen per mail. Een erg pluspunt dat je kunt terugkijken, sommige onderwerpen zakken snel weer weg.
    Door een actie was het voor mij ook mogelijk de basiscursus te volgen. Ben daar erg blij mee.
    Ik ga zeker ook een vervolgcursus volgen. Macro of fotobewerking. Hopen dat daar ook een actie voor komt. Samengevat erg tevreden.

  27. Profielfoto van hdusseldorp

    Een enthousiaste cursist

    5

    Dank u wel! Dat u alles zo begrijpelijk uitlegt in de video’s. Mijn Nikon D50 (met nikkor 18-55mm en sigma 55-200mm) al 10 jaar op automatisch (en af en toe de onderwerpstanden knopjes), nu ga ik voor de A en S stand. En later de M stand. Eindelijk komt de uitleg goed bij mij binnen, blij mee. Al verschillende video’s, van de online fotografie cursus basis: camera & techniek bekeken. De opdrachten zal ik u toesturen. Zodat uw feedback mij nog verder helpt. Nogmaals blij met uw heldere en duidelijke uitleg.

  28. Profielfoto van Amanda

    Basis Cursus Camera en Techniek zeer leerzaam

    5

    Ik heb eerder een basiscursus en gevorderde cursus gevolgd in groepsvorm. Echter heb ik er toch voor gekozen om de basiscursus online bij Mark de Rooij te volgen. In deze cursus zijn punten besproken die ik niet in iedere cursus heb gehad en ik heb dan ook zeker weer meer kennis opgestoken hierdoor.

    Deze cursus is dan ook zeker een aanrader.

  29. Profielfoto van Froukje

    Basis cursus Camera en Techniek

    5

    Vorig jaar heb ik elders een basiscursus fotografie gevolgd. Hier was helemaal niets mis mee, begrijp mij niet verkeerd, maar door mijn eigen onzekerheid heb ik toch het besluit genomen om bij De Rooij Fotografie eerst nogmaals voor de basiscursus te gaan. De reden hiervoor was dat er in deze basiscursus een aantal punten besproken worden die in mijn vorige basiscursus niet naar voren kwamen. Dit heeft mij positief verrast. Mede door de duidelijke uitleg en handige tips die meegegeven worden. Ik ben zeer tevreden en ga dan nu ook verder met de vervolg cursus compositie en licht.

  30. Profielfoto van

    betere foto's in zeer korte tijd

    5

    De online fotografie cursus is zeer goed bevallen! En heb inderdaad weer meer geleerd. Ik wist al een hoop maar ik maakte steeds foto’s wat net niet goed genoeg was naar mijn zin! Nu gaat dat me steeds beter af en maak ik steeds sprekendere foto’s!

    Ik ga zeker verder met de vervolg cursus om nog meer te leren over compositie.

  31. Profielfoto van

    Leerzaam

    5

    Duidelijke uitleg. Op de voorbeeld foto’s kun je goed zien wat bedoeld wordt. Leuke en leerzame cursus. Heel tevreden.

  32. Profielfoto van Madeleine de Noo

    Net begonnen, nu al veel geleerd

    5

    Ik heb vanmiddag de video over scherpstellen bekeken, een voltreffer wat mij betreft! Ik heb daar altijd moeite mee, en het is mij nu ineens duidelijk hoe ik mijn standaardinstellingen moet doen. Ik heb een Nikon D7000, en ik begreep er nooit wat van …. met al die vierkantjes…. Dit is heel helder, dus tot nu toe ben ik heel blij met je cursus!

  33. Profielfoto van

    Nooit meer automatisch dankzij deze cursus

    5

    Het was erg prettig om de online cursus te volgen. Ik kon in mijn eigen tempo en schaarse vrije uurtjes werken. Ik vond de video presentaties prettig en de uitleg erbij duidelijk. Mijn camera staat nu nooit meer op de groene automatische stand.

  34. Profielfoto van Gerard

    online cursus basis fotografie

    5

    Ik ben nu pas enkele lessen verder. Ik heb al meer geleerd dan ik had durven hopen. Heb elders lessen gevolgd maar deze kunnen niet tippen aan de lessen van Mark. Onbeperkte toegang tot het lesmateriaal is wat mij betreft een topper. Je kunt op eigen tempo de lessen volgen en of herhalen. Dus een aanrader voor iedereen.

  35. Profielfoto van Chris Bungalembun

    Basis cursus camera en techniek

    5

    Fijne van Mark ’s lessen is voor mij onbeperkte toegang en heel duidelijk. Dank je wel.

  36. Profielfoto van Hans Krijnen

    5

    Hele duidelijke en aan te raden cursus voor de beginnende fotograaf.

  37. Profielfoto van Erik Bertels

    Basiscursus

    5

    Aan te raden cursus voor beginners. Uitgelegd op een goede, duidelijke en niet te snel tempo.
    Natuurlijk de levenslange toegang tot deze cursussen is zeker een groot +punt!!

  38. Profielfoto van Patrick van de Broek

    4

    De cursussen zijn zeker hun geld waard. De levenslange toegang is een enorm pluspunt, evenals de mogelijkheid om exclusieve vragen te stellen, waarop steeds een afdoend antwoord komt. Soms wat lang uitgesponnen, maar waar het om gaat is dat je leert, wat je wenst te kennen, en dat op je eigen tempo. Ik ben er tevreden over !

  39. Profielfoto van Ingrid de Bruijn

    Basis cursis, camera en techniek

    5

    De cursus vond ik leerzaam, ik had een spiegelreflexcamera gekocht en wilde graag op mijn vakantie foto’s maken. Dit is mij heel goed gelukt, zonder deze cursus weet ik zeker dat ik het niet zo snel had geleerd. Mark legt stap voor stap uit hoe je camera werkt. Heel duidelijk. Ik ben er blij dat ik de cursus heb gedaan.

  40. Profielfoto van FOT©HAST

    Goede cursus ook voor jonge tieners

    Door zijn eenvoudige en duidelijk uitleg is deze cursus zeker ook voor jonge tieners goed te volgen. Mijn zoon volgt deze cursus en kan de de lesstof goed tot zich nemen.
    Ook deze cursus heeft een goede opbouw.
    Mooi is dat Mark je levenslang toegang geeft voor al zijn cursussen en dat je ook de updates daardoor binnen krijgt.
    Service staat voor bij Mark erg hoog in het vaandel en als er wat is heb je heel snel van hem een reactie.

  41. Profielfoto van

    Erg enthousiast!

    4

    Ik heb bij De Rooij Fotografie de basiscursus fotografie in Rotterdam gevolgd en daar was ik al erg enthousiast over. Een leuke en leerzame dag. Mark heeft mij gevraagd om deze online fotografie cursus uit te proberen en te vergelijken met de basiscursus die ik gevolgd had. Dit heb ik gedaan en deze cursus is echt geweldig. De inhoud komt overeen, maar je kunt het op je eigen tempo volgen en video’s terug bekijken. Soms vergeet ik iets en met deze online cursus is dat geen enkel probleem. Echt een aanrader dus!

  42. Profielfoto van

    Leuke opdrachten voor de praktijk

    4

    Alles is erg duidelijk uitgelegd en de opdrachten helpen je om alles in de praktijk te brengen.

    Eindelijk weet ik wat mijn camera kan en maak ik veel betere foto’s!

VOLG DEZE CURSUS
  •  200,00  117,00 incl. BTW
  • ONBEPERKT TOEGANG
  • Cursus Certificaat

Betaalopties

Tevredenheidsgarantie Fotografie Cursus

Waarom De Rooij Fotografie?

fotografie cursus Al ruim 5000 tevreden cursisten

online fotografie cursus Levenslang toegang

fotografie cursus Inclusief gratis cursus updates

fotografie cursus Blijf dus altijd up-to-date

fotografie cursus Eenmalige betaling

fotografie cursus Niet goed, geld terug garantie

fotografie cursus Facebook Cursisten Groep toegang

© 2017 De Rooij Fotografie. All rights reserved.