Fotowandeling Rotterdam

Artikelnummer: 8453 Categorie:
Delen met je fotografie maatjes via:

Beschrijving

Fotograferen in RotterdamRotterdam is echt een top locatie wat betreft fotografie. Denk bijvoorbeeld aan alle moderne architectuur zoals de kubushuizen, maar ook oud Rotterdam is nog te zien rondom de Oude Haven. Tijdens de fotowandeling ga je in een groep op pad met een ervaren stadsfotograaf om een ontspannen wandeling en mooie foto’s te maken. Vooraf ontvang je een eBook met fotografie tips die je tijdens de wandeling goed kunt toepassen. Aan de hand van eenvoudige camera én compositie tips ga je zien dat je foto’s op verschillende manieren kunt maken. Hierdoor kom je niet thuis met foto’s die iedereen maakt, maar met echt mooie foto’s! De wandeling wordt net voor zonsondergang gehouden zodat we optimaal kunnen profiteren van het mooie avondlicht.

De fotowandeling begint om 19:30 bij de Haringvliet. Vanaf hier lopen we richting de fotogenieke Oude Haven. Vervolgens gaan we via de Kubushuizen naar Station Blaak. De wandeling duurt tot ongeveer 21:30 uur. De afstand is niet heel groot, maar hierdoor heb je meer tijd om onderwerpen vanuit verschillende hoeken te fotograferen zodat je met goede en mooie foto’s thuiskomt.

Algemene informatie

Deelnemen aan deze fotowandeling kan met iedere camera (spiegelreflexcamera, systeemcamera en compact camera). Ook met de meest simpele camera’s kun je mooie foto’s maken als je let op compositie en licht. Voor deze wandeling heb je geen statief nodig, maar als je vanaf statief wilt fotograferen is dat uiteraard mogelijk.

Tijdens de cursus loopt er een ervaren fotograaf bij iedereen langs om te kijken of alles goed gaat en om eventuele vragen direct te beantwoorden. Ook worden er gelijk aanvullende tips gegeven om je foto’s nóg mooier te maken. Na de fotowandeling heb je de mogelijkheid om 3 foto’s te mailen voor feedback. Plus- en minpunten worden per email toegelicht zodat je met deze opbouwende kritiek het leerproces een extra impuls kan geven.

Prijs

De kosten van de fotowandeling zijn 27 euro. Het is mogelijk om op loopafstand gratis te parkeren.

Data

Op dit moment wordt er geen fotowandeling meer gegeven. Wil je op de hoogte blijven van eventuele nieuwe data die ingepland worden? Stuur dan een bericht via het contactformulier.

Aanmelden voor de fotowandeling

Ben je ook enthousiast geworden en wil je graag deelnemen aan de fotowandeling? Selecteer hieronder voor welke datum je wilt aanmelden en voeg de fotowandeling toe aan de winkelwagen. Je kunt direct afrekenen via iDeal, Mistercash, PayPal, Visa, Mastercard of een bankoverschrijving. Na ontvangst van de aanmelding ontvang je binnen 24 uur een bevestiging met aanvullende informatie over de fotowandeling.

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Fotowandeling Rotterdam” te beoordelen